Twit-out day: 21. mai – boikott

Paari viimase nädala jooksul on Twitter’i kasutajate arv suurenenud tormiliselt, niisamuti ka tõrked ja maasolekud Twitter’i teenusega seoses kasvanud. Samas iga pühendunud mikroblogija tahab oma blogile ligi pääseda niipea kui mõni mõttevälgatus vajab ülesmärkimist – loeb kiirus ja töökindluse tagamine teenuse pakkujate poolt.

Paljud kasutajad on aga pisut solvunud Twitter’i arendajate peale suutmatuse pärast maasolekuid vähendada ning mõned päevad tagasi toimus Friendfeed’i vahendusel väike nõupidamine kuidas arendajatele mõista anda, et viimane aeg oleks asi tõsiselt käsile võtta.

Liikumise eesmärk on boikoti abil parandada praegust olukorda ja arendajaid mõjutada, et nendeni jõuaks arusaam sellest, et kasutajad ongi ju kogu Twitter ning ilma nendeta seda poleks. Sellel 21. mail ei istu põlised Twitterlased siiski käed rüpes, mikroblogi asemel on valitud nn. ametlikuks uueks koosviibimise keskkonnaks Friendfeed.

Natuke pehmema suhtumise pooldajad on ka välja tulnud plaaniga, et Twitter’i poolt antaks teada kui mõni probleem esineb ning ei peaks kukalt kratsides mõistatama mis hektel just juhtumas on.

Twit-out day: 21. mai - boikott

Autor

Silver

HTML/CSS spetsialist, PHP/MySQL & JavaScripti taltsutaja. Wordpressi ekspert - Wordpressi kodulehe tegemine, hooldus, taastamine, turvalahendused, SEO, themed ja pluginad. Magento entusiast. Veebifirma UusWeb.ee eestvedaja. Blogija aastast 2005.

Kiirrulluisutamise (Inline speed skating) sõltlane, jooksudistantside läbija ja (maantee-) rattasõidu harrastaja Sporditarvete e-poe Spordihai.ee taganttõukaja.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga